Sjöbo / Vollsjö

Igår lekte jag med Marre, vi körde till My och Emil, satt där och snacka, och mös ;) ha ha! Mycke mer hände inte på den fronten.
What hurts the most,.. Att jag har en sten i skooon! :P ha ha!

Snart ska jag bege mig till Sjöbo.. ja jag vet, vad ska jag där och göra? Men min kära kusin bor där, och hon ville dela en flaska vin med mig :D hi hi.

Var inne i Tomelilla innan och hämtade KDE :P he he...Den bilen är slöö :D Jag tog tåget in, och hade Izzi med mig, sen promenixa vi upp till Tessan. Ja, kan ni tänka er. Jag gick heeela den biten :P
Pappa visade mig innan en bil på blocket. En gul Opel Corsa för 7500kr. Hans budskap var att jag skulle ta mina resepengar och köpa den bilen.. För han vill inte att jag ska till bulgarien :P

Kommentarer
Postat av: My

visst hade vi skojigt.. kul att nu kom hit.. puss

2008-03-13 @ 12:33:36
URL: http://gumms.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0