18/5 - 08

Det handlar inte om att vara snygg.. det handlar om att se fräsch ut.

Igår var jag hos Veronicka och Daniel, det var riktigt trevligt. Jag köpte med en sockerkaka, kunde egentligen bakat en iosf :p Nåja, sen körde jag till Micke, för han hade fest.. ganska trevligt. Efter det så åkte jag med Marre i ystad med T-bone bilen :D hi hi. "Det är synd att Jag är så söt" Ha ha! Vi skrev en böteslapp till Markus, så vitsiga vi är :D ha ha! När jag var tillbaka i tomelilla och skulle tanka så körde utlänningarna bakom mig med helljuset igång PLUS extra ljus!!! Jag blev så lack så jag vände och satte igång mina helljus mitt i ögonen på dom!! Jag fattar inte att dom kan vara så jävla skruvade! De tror att de kan göra vad fan dom vill! JÄVLA FUCKING IDIOTER! Och sorry chanette, jag håller inte alls med dig :S
Idag har jag mått så jävla kasst, har mått illa och sånt.. Kan nästa tro att jag är gravid.. Ja alla andra är ju det, så varför skulle inte jag kunna?! ja just det. :P ha ha! Jag kom hem så himla sent inatt också, typ vid fyra tiden. Sen tvingade jag mig upp vid elva tiden.. Så klart somna jag vid två och vaknade fem :S ha ha!
Nu ikväll körde faktiskt jag, mamma, pontus och Tessan till McD och åt. Sen när vi kom till tomelilla så köpte vi glass på bertils :)


Nej gott folk.. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova.. Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0