AAAAAAAAAAH!

HUR I HELVETE! Nu är det så här att min mentor sa till mig att betygen sätts den 27:e, men HELT plötsligt så ska dom sättas den 19:e!!! Jag hade en tidsplan, och nu är den fan helt jävla förstörd ! Nåja, jag får ta det helt enkelt.. Jag har inget annat att be för. Jag har satt mig själv i denna situationen. Men jag blir ledsen ändå :(

Nu har jag suttit här i skolan och pluggat. Jag till o med frågade om jag fick skippa filmen och plugga istället.. Jag är förnuftig :D hi hi..

Idag ska Lotta hjälpa mig att plugga, tack så mycke :) Dessutom har hon namndags idag. Grattis! :D

Tänkte att jag ska plugga lite till nu, innan jag ska köra till Tessan.

Och det är ju piss att det ska regna ovanpå allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0