Älskade.

Jag mådde lite bättre idag, men ändå inte bra.. När jag kom till skolan gjorde jag klart det sista i fackteckning. Sen när jag kom in på lektionen med Jöran så kommer Alf och säger att jag ska göra dataprovet. AAAH! Det var bara att bita ihop och göra det. Jag tror att det gick bra alla fall :p Jag håller tummarna, så att jag inte får ig :)
När vi hade idrott idag så fick jag så ont i magen så jag var tvungen att pausa, lite hemskt :S Jag tror att jag har fått magsår.


Mycket mer har inte hänt idag. Vill bara sova.. Tror att jag ska lägga mig tidigt.. Imorron är det modevisning, 12timmars arbete.

Kommentarer
Postat av: Pupsie

Det där är verkligen jag efter att jag har fått barn..det e en sak som e säker... tro mig..

2008-07-09 @ 14:13:51
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0