Baka bullar.

För det första, så tänkte jag gå upp tidigt idag, och köra till boan och baka lite. Jag hade till o med ställt klockan och allt.. Halv två ringer tessan och väcker mig. HELT SJUKT! Men jag antar att jag behövde det..  Nåja, jag körde in till Boan ialla fall, och köpte nästan det jag skulle... Det var så hiiimla mycke folk där, så jag ville bara köra där ifrån. Det var tur att inte telenor eller 3 - försäljarna var där :P Då hade jag blivit fucking knäpp ..! Sen körde jag hem och börja baka råg bullar.. Dom blev smaskiga. Sen kom Tessan och Jocce hit, så då tog vi en kvällsfika och åt bullarna :)
Så, vad händer imorron? Tänkte att jag skulle städa lite. eller mycke.. Det kan behövas..
Jag har nog bestämt mig för att stay redhead. För det är ju faaan va jag är snygg i det ! :P ha ha! Men jag måste färga det igen.. För det blev lite matt, så jag måste få lite glans i det :)
Nu ska jag gå lägga mig.. Titta på Scrubs, och försöka somna någorlunda tidigt.


Kommentarer
Postat av: chanette

ha ha ha skulle du köra te boan och baka lite...
kan man baka där ha ha

2008-05-02 @ 13:43:43
URL: http://channe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0