Blåååser

Solen skiner, men fan va vinden är kall! *brrr*
Sitter i skolan nu.. har historia. Ganska intressant, vi är inne på 1800-talet.
Vad händer idag? Inte så mycke. Ska väl plugga antar jag. Jag kämpar ! Jag har pluggat upp många ämnen, men jag är rädd för att jag kommer ändå få nåt IG, men bättre det än att ha tio stycken. :/
Funderar på att bygga på naglarna.. Marre och Älex har gjort det, och det är verkligen snyggt.. Mina naglar ser ju för jävliga ut.. Nåja, får se hur jag gör.
Nästa vecka ska jag, mamsen, lotta och Pontus in till ystad och skaffa lite studentkläder. Men jag behöver en väska och sjal :)
Nu har vi börjat igen.. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0