Dream of life.

Sista dagen på praktiken :( *buhuu* Kommer sakna dom små snorungarna. Hi hi! Alla tyckte att jag skulle bjuda på tårta.. Visst skulle jag bjuda 40stycken? Njaa, så rik är jag inte :P Men jag tänkte faktiskt baka nån små kaka eller kanelbullar. Men sen räckte inte tiden och orken till. Igår var det sista dagen med Ian, och så var det sista dagen med Cilla idag.

Nåja, inget roligt händer. Jag försöker ta det så lugnt jag kan. Magen tål inte hur mycke som helst tydligen :S Fy fan, igårkväll var det riiiktigt illa, jag trodde verkligen att jag skulle dö av smärta, yrsel och illamående. HerreGud säger jag er bara. Jag har aldrig varit med om något liknande, man kan ju säga att jag har stressmage just nu.

Jag hade ett önskemål till pappa idag att jag skulle få köra hans fyrhjuling imorron :D Och det fick jag.! Det är så himla roligt. En vacker dag får jag kanske köra den helt själv ;) Än så länge kör jag den längs gatan. En fyrhjuling är väldigt speciell att köra, finns nog inte nåt liknande. Men roligt är det :D och det är roligt att man lär sig snabbt också. Pappa var imponerad på mig när jag körde den första gången (enda gången dessutom)

Ska färga Tant Marres hår imorron :p Så jag får väl ta mig in där på nåt vis, eller om hon kommer och hämtar mig på nåt vis. Det är ju hon som vill att jag ska färga det ;) Men jag ska ändå hämta lite godsaker till studenten, så det kan väl passa bra.. Ja, om inte pappa får för sig att han ska byta däck på saaben imorron. 17tummare :D *wiiie* sniiiggt!

.... Och att jag inte uppdaterar mig blogg så ofta är just för att jag har inte lika mycke tid som dig Lotta :P eller kanske rättare sagt; Jag tar mig inte så mycke tid :) Det är roligare att skriva på kvällen och sumera hela dagens upplevelser .

På tisdag i nästa vecka, slutar vi skolan. Är det sant? Jag kan nästan inte tro det. Sen är det vuxa livet som gäller. Det som jag har längtat efter. Men är jag redo?


Finns det nåt underbarare?

Nej, nu är det dax för sängen.. Är sviiin trött.


Kommentarer
Postat av: Tezzan

du har inget annat val än att vara redo,tyvärr..that´s fucking life!!Jo du har två val o det är att vara redo eller gå under jorden förstås..ti hi..Puss

2008-05-24 @ 13:22:33
URL: http://Tezzan82.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0