Eurovision song contest.

Så vad har hänt idag? Jag badade Izzi :) sen jag åkte vi in till Marre, och så åkte vi ut till Kåseholm, för att färga Tonys och Marres hår. Tony ville absolut inte ha färg utanför, för han skulle på dejt sen. Så jag fick ju anstränga mig riktigt mycke för att inte kladda :P ha ha! Izzi tyckte nog att hon inte passade in, för när vi kom dit så rullade hon sig i skit. Så jag fick tvätta henne en gång till ! Tack för den snäckan :P

Seriöst, detta är sista året jag tittar på Eurovision song contest ! Vilken besvikelse!
Ryssland vann, och Sverige kom lååångt ner på listan.

Rysslands bidrag ;) hehe.

Nu ska jag nanna.. Är så sviiinigt trött, har varit vaken sen halv nio :p Sjuukt. Plus att imorron är det morsdag.

Kommentarer
Postat av: channe

han vissar fan pungen på bilden..perverst ju

2008-05-25 @ 00:35:37
URL: http://channe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0