Jobbigt.

Riktigt piss asså. Idag var det modevisning. Jag försov mig lite för jag hade ont i magen inatt, så var det lite bättre imorse. Så jag gick upp och duschade... och när jag skulle göra mig iordning så började det igen! så jag fick lägga mig i sängen och massera magen, men det ville inte gå över. Så jag missade modevisningen! Tack för den televerket! Jag har praktiskt taget legat i sängen hela dagen och haft magont. Jag hoppas att det blir bättre imorron, sista veckan på praktiken.
Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig på lärarmiddagen. Det var tänkt att jag skulle ha den rosa klänningen som jag köpte på Indiska för ett par år sen, men den är sååå himla sockersöt, och kanske lite för fin att ha. Så jag håller på att kolla nu i garderoben med min svullna mage.. Jätte roligt jag menar.
Nu håller msn på att krångla också.. Skiiit kul. Kan nåt gå bra eller?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker helt klart att du ska ha på dig den rosa klänningen :) Den är såå sockersöt! Och jag tror att den blir helt fantastiskt fin att ha på lärarmiddagen.. skit i om dem andra inte kommer ha på sig något så fint.. då kommer du vara finaste i alla fall :D

2008-05-21 @ 22:24:42
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Du är d¨ålig på att uppdatera bloggen ju!

2008-05-23 @ 18:59:08
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0