Lite trötter

Har pluggat lite nu, va skönt att bli klar med lite arbeten.. Dumt att få IG i ett ämne när man är ett stenkast ifrån G.
Ikväll var lotta här, vi grillade lite korv, mums :)
Nu är spriten också fixad till studenten.. Så nu är det bara bilen, och lite smått & gott.. ja, maten och sånt :S Jag tycker att folk är riktigt dåliga på att höra av sig.. Man får klämma ut om dom ska komma eller inte.. Nästa gång bryr jag mig inte om det. Om dom inte har hört av sig, då kommer man inte.
Nu ska jag läsa lite i boken, även om jag tydligen inte behöver det.. Men jag gör det ändå ;)

Go natt och sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0