Mitt headset !

Äntligen blev jag klar med min kavaj ! Herre gud ! Plus att det är 14 dagar kvar i skolan.. Skit kul..
Nåja, efter skolan så åkte jag, Sanne, my och Lilja-Maj (LillEmma) till Nova lund.. Där var jätte många fina kläder på Hm, jag blev ju kär i blondie linnet, men hon var lite för dyr... Det var verkligen en besvikelse att gå där. Där va NADA! Jag föreslog att vi skulle gå till Skopunkten, och så klart . Där hittade vi skor :) Alla utom my köpte likadana skor :P haha! Så töntigt :) När vi skulle köra hem, så låter bilen konstig. Jag o My spetsar öronen, men kommer inte på vad det är. När vi kommer till rondellen så visslar bilen bredvid och pekade på vårt däck. Sanne fick panik och vi körde till sidan en bit fram. När jag öppnar bildörren så ser jag att det hänger söndriga hörlurar. Jag visar dom för my och hon säger "Det är ju mina!" HAHAHA! :D Fan va vi flabbade.

Imorron är det praktik.. Usch, skulle hellre vara i skolan och plugga tack.. Men nej då.. Det går inte för sig !

På lördag är det ju crousing.. Jag ska fan inte dricka.. förra året pussade jag en främlig . Inte ba fö umpan.

Nu är det dax för sängen.. Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0