Plugga och åter plugga.

Ja, när jag kom hem så var köparna av Ibsen här. Dom är så himla kära :) Sen körde jag o hämtade mitt pass på polisstationen. Som jag ser ut :P ha ha! men jag har ett alla fall. När jag kom hem så var lotta hemma, .. Jag började på maten, medan hon läste igenom min läxa som hon skulle hjälpa mig med.  Efter maten och Joey så började vi plugga.. Jag kan ju säga att det var sviiin svårt, det var nästan så att lotta tyckte det var komplicerat. Nåja, vi klarade alla fall många frågor, men jag får ta hjälp av Jöran imorron.
Jag måste läsa klart boken också för del delen. shit alltså.. Måste prata med lite lärare imorron..
Nu ska jag lägga mig och läsa den där boken.

24dagar till studenten! 29dagar till BULGARIEN med girlsen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0