Skööönt.

Nu är jag klar med mönsterkonstruktion A, och jag har lämnat in arbetet i kultur & stilhistoria. Såå sköönt! Nu börjar det hända nånting.. Plus att jag har lämnat in en powerpoint-presentation till alf och den var godkänd, så nu ska jag bara göra excelprovet, och jag hoppas verkligen att jag får ett g där, så att jag kan få godkänt i kursen.

Jag måste bara säga att mitt hår ser Förjävligt ut! Den röda färgen har nästan gått bort, utväxten och underhåret är fortfarande rött.. plus att håret är sååå slitet. Jag ser ut som ett miffo.! Men jag får vänta att färga det tills jag har klippt mig, och det ska jag göra den 26:e, så det är ju ett tag till (!) 12dagar till för att vara exakt..

Nu väntar jag på att mamma ska komma. Hon är alltid sen, och skolan stänger klockan fyra.. SKYNDA DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0