Soliga dagar :D

Vill vi ha ! :D

Ja, nu har jag inte skrivit på nån dag, fy på mig :P Men det har faktiskt inte hänt så mycke.. Vi har haft underbart väder :)
Igår var det crousing. Jag Tessan och Pontus körde in till Ystad. Körde Fååårdenfaan! he he.. Råkade komma in i banan :P Där va ett par killar som skrek "Fan, värsta åket!" ha ha! Töntar. Pontus träffade på sina kompisar, så han övergav oss. Nåja, vi bestämde oss för att gå ut till Jakten. Dumma som vi var.. men vi kom dit alla fall :D Men där va inte mycke roligare än i stan. Så vi gick tillbaka och träffade på Lotta och Catrin! Så vi gick tillbaka mot stan med dom.. Så klart va dom fulla och glada :P Vi gick till Max och åt världens äckligaste hamburgare.. Jag säger er; Aldrig mer MAX! Sen blev vi av med Catrin. Så vi fick köra och leta efter henne.. Dryygt :p Sen visar det att hon gick till en fest. HAHA!  Under tiden så träffade vi på Johnny, han är för rolig :P he he. Mycke mer hände inte.. Så vi körde hem..
image29
Min underbara gravida systeryster :P


Idag har jag solat ! Har minsann fått lite färg på steken ;) ha ha! Låg tillomed och gjorde lite läxa :P
Martin och Julia kom på besök också, hon är ju för gullig den tösen :)
image28
Kusinbarnet Julia :)

Nej nu ska jag lägga mig och läsa min tredje och sista bok :D Skola imorron... Ska köra Fåååårdenfan ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0