Vad händer?

Nu har jag gjort mig iordning. Marre ville att jag skulle komma upp till kim, för pojkarna ska till tingavalla och hon ska vara taxi för dom. Så hon ville att jag skulle vara med henne medans hon väntar ..
Jag var ute i Lunnarp innan och åt pizza med mamma o pappa. Så klart fick jag köra och hämta dom. Och när jag skulle betala så medgav ej kortet. Så jag fick köra och ta ut pengar.. och det visar det sig att jag har shoppat för 700kr.. OOOPS! Så jag hade inte mycke pengar kvar. Skit kul jag menar. Jag måste räkna på sakerna.. hmm.. Detta var mindre bra..
Nu ska jag kolla på tv en stund innan jag beger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0