Alicia, del 2

Vi fick äntligen träffa lilla busungen. Mamma och Tessan började storgråta när dom kramade varandra. :) Så sött. Och Alicia var guda söt :D
Tessan och jocce fick många presenter.. Eller ja, Alicia fick :P he he..
Massa foton blev det också, mamma skickade dom till mig via mejlen, men jag kan inte öppna dom! STÖRIGT! Så ni får se bilderna imorron :)

Troligtvis kör vi och hälsar på imorron också. Så jag tänkte faktiskt baka kanelbullar som vi kan fika på :) he he. Det blir en tidig imorron tror jag. Så jag ska nog nanna nu :) Go natt !

Kommentarer
Postat av: veronica

aw! ja kärt, kan tänka mejj att d blev känslomessigt,, me gud! vill osså ha min nu! (men ändå inte.. den måste växa till sejj lite först ;D)

puss

Postat av: V

Ja det är känslosamt när ett nytt liv har kommit till världen! Jag har blivit jätteblödig sen jag fick mina 2 flickor och kan börja gråta bara jag hör att nån ska ha barn :D

2008-11-29 @ 11:30:09

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0