Alicia

Nu har jag och mamma varit på Bo Ohlsson och handlar massor av saker till lilla prinsessan :D Hon är värd vartenda öre. Hon kommer få massor av mysiga saker :) Det roliga va också att vi hittade nappar med namn på, och vi hittade Alicia :D Det är ju ett rätt ovanligt namn, men det fanns. Det börjar väl bli allt vanligare :)
Jag ska äta, städa undan mig själv sen ska vi köra och hälsa på Tessan, jocce och Alicia. Ska bli så roligt att se henne. Jag fick se en bild på henne, men det är ju inte samma sak :) Naaw, det lilla pyret ..
Nu är min mat klar :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Åååh! Grattis! Fan jag tjatar på mina systrar också men det blir fan aldrig några bebisar! Nu blir jag avundsjuk! Fast vad kul och vad kul med en liten flicka!

2008-11-28 @ 19:15:11
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: veronica

du för GO du<3



kan tänka mejj att hon e SÖT:D jag vet bara en till som heter Alicia, jätte fint iallafall ;) puss<3


Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0