Bagge och chailatte.

Gud va jag blev sugen på chailatte! :D Lotta, ska vi köra till Malmö och köpa chailatte på EH? :P ha ha! Jag längtar verkligen till när dom ska öppna upp i Ystad, så kan man ju lätt åka dit ofta för att fika :D

Maten för ikväll blev hemmalagad potatismos, fiskpinnar, grönsaker och remouladsås. Rikigt mumsigt :D Men så klart glömde jag såsen, och kom på det när jag hade ätit upp. Men det blev lika gott ändå :) Dock gjorde jag potatismosen på mjöligpotatis, som man ska göra, men jag tycker helt ärligt att det är godare att göra det på fastpotatis. För där är mer smak, smakar mer potatis tycker jag ;)

Jag och mamma körde in till byn för att sola lite. Det var verkligen ASskönt :) Dom sista minuterna somnade jag nästan.. Ha ha ! Men jag har ett problem. Jag får två (rätt så stora) vita fläckar på ryggen, som om det inte får färg där.. Och när jag har solat klart, är fläckarna röda.. Skumt. Vet ni vad det beror på?


En liten chailatte. Nästa gång blir den större !  :D ha ha!

Läsarna har blivit fler nu såg jag på statistiken ;) Välkomna hit. Om ni inte är snokare ;) ha ha!


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Äh, nu tog du i minsann? ;)

2008-11-18 @ 19:45:31
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: patruska

helt plötsligt fick jag också dubbla läsare. nyfikna, men jag klandrar inte dom heller

2008-11-18 @ 20:07:29
Postat av: L o t t i i i z z ♥

vet du vad? Jag drack Chailatte i söndags på EH på Nova Lund :) Och idag när vi va uppe hos stumpen.. för han hade köpt sånt ifrån EH, sånt som man själv blandar ihopa :D Ska jag lätt oxå göra! Älskar verkligen Chailatte! SÅåå gott!

2008-11-18 @ 20:42:22
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Hej Pauline. Det finns en "sjukdom" som man får vita fläckar på huden. Pigmenten i huden "försvinner". Du har inte kollat om du har fler såna fläckar på kroppen? kramas

2008-11-18 @ 21:16:16
Postat av: V

Jag läser här varje dag så nån snokare är jag inte. Detta är ju en del av min vardagslektyr ;)

2008-11-18 @ 21:19:00
Postat av: Tezzan

JAg har ju sagt till dig att det är för att dina skulderblad är just där o när du ligger på dem så blir där ett tryck o då blir där ingen färg... Du får vända på dig dem sista 5-10 minuterna så du får färg där oxå... HAr förklarat det för dig jätte många ggr juuu... JAg har solat i hur många år som helst o jag gjorde så o då försvann dem.. sist vi pratade om det så sa jag att du MÅSTE vända dig dem sista minuterna för att få färg där bak på dem punkterna.. Men Tv:n var ju på så det e inte så konsigt att du inte kommer ihåg det nu.. :P

Puss

2008-11-19 @ 12:05:09
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0