Bankrån i Tomelilla.

Så jävla pinsamt.. Två killar går in på Handelsbanken i tomelilla och ska råna dom. Vad dom fick med sig är oklart. Det roligare är att snuten står 500m bort och har alkoholkontroll eller nåt sånt. Rånarna flyr på cykel och polisen tappar bort dom i en skog. OMG säger jag bara !

För det andra så HATAR jag min MOBIL! Jag har en Sony ericsson modell stenålder med joystick. Varje gång jag ska trycka ner på joysticken till exempel när jag läser ett meddelande så går den in på svara och så får jag gå ut från medelandet och in igen. Och så håller den på så hela jävla fucking tiden! Jag blir fucking knäpp!

Förresten så blir jag moster inatt :D

Jag hittar inte mina jävla cigg ! Hittade dom i samma sekund jag skrev detta.. Dom låg under soffan! Ha ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0