Bones

Det var otroligt skönt att vara ute och gå med vovvarna :) Jag bestämde att vi skulle ner i byn, när vi kommer till konsum så märker jag att det är jätte mycket folk ute. Sen kom jag på att det var julskyltning, ha ha! Så vi gick en runda där, jag var helt osminkad och oduschad, så jag hoppades på att inte träffa på nån som man kände och det slapp jag också :D ha ha! När vi kom hem så förberedde jag maten och gick å duschade.. Såå skönt!
När jag satt och åt min mat så ringde min moster becka och frågade om jag ville åka in till Ystad med henne och titta i fönster.  Så klart :) Jag åt upp och gjorde mig iordning.
Väl inne i ystad så gick vi in i lite affärer, dom som var öppna, vi kom dit vid kvart i sju. Det var jätte mysigt att gå där, och vi gick i vår lilla takt :) Svängde in till Lis mode och sa hej till lis och sven, som alltid är sven snackeglad, så vi kom nästan inte där ifrån ;) ha ha!
Nu ska jag titta på Bones, det var egentligen meningen att jag skulle kolla på F word, men moster påminde mig om att det är ju nya avsnitt av bones, och jag spelar faktiskt in f word där hemma. Så jag kan kolla på det en annan dag :)
Nu har bones börjat igen :D ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0