Boooring

Fan vilken dötid det är nu. Jag har inget annat göra.. Och "Du är vad du äter" kommer inte förrän klockan åtta.
Jag tänkte att jag skulle baka scones, och mamma ville ha popcorn. Men sen kom hon på den brillianta iden att jag kunde ju baka det till frukost imorron :) Vill nån komma och käka scones med oss imorron förmiddag? :)


OBS! Jag har inte tagit fotot. Jag stal den från google :P

Jag läääängtar tills första advent. Julpyntet ska upp, granen ska huggas och jag ska börja julbaka! Det är såå himla underbart :D Tycker inte ni det också? 

Kommentarer
Postat av: e m m a

- oh de va evigheter sen jag gjorde de.



och tack förresten.

2008-11-06 @ 20:27:29
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHA, han sover ovanför min skalle varje natt. Trycker man honom på magen så fiser han ;P Haha!



HAHA, teeee. SLUTA! Jag dricker hur mycket te som helst. Frukt är gott :D



VA? VAD MENADE DU MED DET? :O Fyyyy! HAHA!

2008-11-06 @ 20:58:49
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0