Det är lugnt. / Horoskop för vattumannen

Okej, det är lugnt med min dator. Tydligen var det inte så allvarligt som vi trodde. Allt löste sig :)
Idag är det torsdag. Imorron är det helg :D he he.. Och mamma påminde mig igår att jag kan inte dricka alkohol när jag går på min medicin. Glädjedödare! :P Men vaddå? Ska jag vara nykterist i ett halvår? HELL NO!
Plus att jag vaknade jätte sent idag.. Jag var så himla trött, mina ögon ville inte öppna sig. Det är medicinens fel. Guud va jag skyller allt på den. Men den har sina biverkningar ju :P he he.. Som att jag har blivit senil. I tisdes var jag och handla. När jag kom hem bar jag upp kassarna till köket, och då skulle tydligen jag ha sagt "Gud va här är varmt inne" . Jag har inget minne av det. Jag trodde inte mamma och pappa när dom sa det. Jag blev nästan lite rädd, jag trodde som skoja med mig.
Nu ska jag göra nåt vettigt.. Ciao!



Kommentarer
Postat av: SANAZ

Naaaaaw så söt, va e det för hund?

2008-11-13 @ 14:05:25
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Jadu.. Det ligger väldans mycket i mina gener eftersom jag inte är helsvensk så jag ser inte så mycket skillnad förutom att man är bättre uppfostrad om man inte är från Sverige. Man har mer respekt för sina föräldrar och de äldre och sånt tycker jag är fint! :)



JAG, RIK? HUR, NÄR? :O :D

2008-11-13 @ 15:12:34
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Jag är också blandras. Vad är du för nån? Schäfer och mops? ;D Höhöhöhö ;) Duu, jag har allt ifrån Turkiet till Finland i mina gener. HAHA. Nääe men Turkiet, Tyskland, Finland och Sverige. Typ.



Jag kommer aldrig bli rik. Du måste börja bli realistisk Pauline lilla ;P

2008-11-13 @ 15:20:02
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: SANAZ

Ja jag har en liten chihuahua som e mitt liv :)

2008-11-13 @ 15:35:08
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0