Dödskrasch i Tomelilla


Läs mer här..


Det värsta är att jag känner dom. Mannen som dog och kvinnan som ligger medvetslös på sjukhuset. Den tredje personen vet vi inte vem det är än.
När jag vaknade, hörde jag mina föräldrar prata om nån bilolycka i tomelilla inatt. Troligtvis nån som vi kände, och har känt i många herrans år. Nu senare snackade jag med en tjejkompis på msn, och hon säger att "kvinnan" ( vill inte skriva ut hennes namn) ligger på sjukhuset. När jag går ut för att säga det till mina föräldrar, syster och hennes pojkvän, så känner jag gråten i halsen och bryter ihop. Jag har känt kvinnan i många år, även om vi inte umgås mer så har jag ju ett band med henne.
Jag tänker på dig gumman.


Kommentarer
Postat av: patruska

det är så typiskt. har typ fortfarande helt chockad, även om man inte är henne nära längre så känns det ändå, som fan

2008-11-15 @ 15:18:30
Postat av: Linda

S: Hihi, great



Usch. Jag förstår inte hur dom har lyckats krocka just där :S

2008-11-15 @ 18:57:06
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Ja, nu är jag tillbaka.. :)



Usch, vad hemskt! Fast det är iofs alltid mycket värre när man känner de som drabbas..

2008-11-16 @ 13:48:07
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0