Farsdag!

Jag börjar med att gratta alla pappor :D Idag handlar det om er trots allt :)

Jag ska alldeles strax förbereda maten, marinera kycklingen och så där. Pappa vet fortfarande inte vad jag ska bjuda på, men jag sa att det blir kyckling alla fall :D he he. Jag lägger upp bilder och lite sånt sen på vad jag har gjort :)

Klockan hann bli halv elva innan jag steg upp. Baileys har stått och ylat sen klockan nio, jag ville bara somna om! Han är fan pain in the ass!

Nu ska jag äta frukost, sen ska jag förbereda maten :D Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Hihi, värst vad du lagar mat hela tiden :P Du kanske skulle öppna en restaurang?! :) Ha en fin dag och lycka till med middagen!

2008-11-09 @ 11:54:05
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Roxanna

okej hehe :) vad bra! lycka till med det då!

2008-11-09 @ 13:41:37
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0