Försovit mig !

Ja, som gamla tider.. Men tur är att jag inte har försovit mig rejält. Jag hinner ju till jobbet :) he he.. Det var ju tänkt att jag skulle gå upp klockan nio , men det blev kvart över tio istället. hmm...
Så nu ska jag slänga på mig kläder, lite smink och två mackor. Sen beger jag mig.
Jag har en "sömnlös" natt till.. nämnligen inatt.. Sist jag tittade på klockan var den 02.00. HEMSKT! Okej, jag läste klart boken till klockan ett, men jag hade väl kunnat somna direkt efter den? Nej då.
Allafall, jag skrev ju blogg.

Seriöst, detta är allt som får plats när jag skriver på mobilen. Jag hade mycket mer att skriva, men det gick inte.. Jävla as.

Nu ska jag göra mig iordning. Jag har suttit här och varit pissignödig hela tiden för det har varit upptaget på toaletten, och den andra fanns där inte toapapper på! Svinigt :P he he..

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha aww =) jag har dansat en hel del dansstilar, lite balett, jazz, show, hiphop, street osv =) men nu känns det som det var ett tag sen så man är lite rädd att vara rostig haha :P

2008-11-12 @ 17:28:21
URL: http://lisawahrer.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHA. Det är inte bra du ;) Jag känner igen mig. Jag vill också ha mer jobb! Ska vi attackera Hammenhögs Ica och tvinga in oss i personalen? ;P

2008-11-12 @ 18:02:18
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0