Fucking förkyld.

Kan det bli värre? Jag är fede förkyld och jag har värsta mensen. AAAAAAAH! Och det värsta med att vara förkyld är täppt näsa, jag hatar det ! Jag hade gärna bara haft ont i halsen eller nåt, men fan inte täppt näsa. Jag får panik när jag inte får luft, så nu lär jag bäl bli beroende av nässpray :P he he..
För ovanlighetens skull är jag upp tidigt. WOW! Det var bara för att hundarna inte kunde vara tysta. Jag håller på att dö ! Kan jag inte få sova lite till när jag är sjuk!? Nej, alla ska upp när dom säger så :/
Nu ska jag ta en varm dusch och äta frukost. Jag är fucking hungrig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0