Go natt !

Jag ska lägga mig tidigt ikväll. Och nej, jag ska inte säga att jag ska gå upp tidigt för då blir det inte så :P ha ha!
I  helgen blir det mycket party. Jag har inte festat på länge, så det är lika bra slå på stort ;) ha ha! Det blir inflyttningsfest på fredag och Öjakrog på lördag :) Problemet är bara hur fan jag och lotta ska ta oss till och från öja. Men som alltid, det löser sig i sista minuten :D ha ha! Vi har alltid sån tur. Inflyttningsfesten på fredag är ju i Tomelilla, och bredvid tågstationen, så det blir inga problem med färden :) om man nu inte skulle missa sista tåget hem :P haha!

Jag bjuder på en kärleksballad med Ronan Keating :)

Kommentarer
Postat av: Jenilita

tack hehe tror inte kommer lyckas ändå ja e så usel så det e inte sant... haha sov gott o dröm sött lilla sessan:)

2008-11-21 @ 01:04:47
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0