Horoskop

Om du är fullkomligt ärlig kommer horoskopet att berätta sanningen för dig?


Lycka till!  


Skriv dina svar på ett papper. Fuska inte!
Svaren finns nederst på sidan
  
1. Skriv namnet på någon av motsatta könet

2. Vilken är din favoritfärg: röd, svart, blå, grön, gul?

3. Skriv den första bokstaven i ditt namn

4. I vilken månad är du född?

5. Vilken färg föredrar du, svart eller vit?

6. Skriv namnet på en person av samma kön som du.

7. Vilket är ditt lyckonummer?

8. Föredrar du skog eller öppna landskap?

9. Föredrar du en sjö eller havet?
10. Skriv en önskan (realistisk)
 
När du är färdig så scrolla ned (fuska inte)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Innan du läser svaren ska du veta att om du ändrar på din lapp så slår din önskan ALDRIG in!!! 
    
    
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
Svar:
1. Du är förälskad i denna person.

Mitt svar: Det tänker jag inte skriva

2. Om du valde:
Röd ? Du är uppmärksam på ditt liv och är full av kärlek.
Svart? du är konservativ och aggressiv
Grön? din själ är avslappnad och du lutar dig tillbaka
Blå ? du är spontan och älskar kyssar och uppmärksamhet från den du älskar
Gul - du är en mycket glad person och ger goda råd till dem som
känner sig nedtryckta.

Mitt svar: Röd

3. Om dina initialer är:
A, B, C, D, E, F, G, H, I, J eller K - Du har en massa kärlek att ge i de förhållanden du får under ditt liv.


L, M, N, O, P, Q eller R - Du försöker att njuta livet fult ut och ditt kärleksliv börjar snart att blomstra.


S, T, U, V, W, X, Y, Z, Å, Ä eller Ö - Du kan lida och hjälpa andra och ditt framtida kärleksliv ser lovande ut.

Mitt svar: P

4. Om du är född i:
Jan-Mar: Året kommer att bli bra för dig, och du kommer att upptäcka att du blir förälskad i en eller annan helt oväntad
April-Juni: Du har ett starkt kärleksförhållande som kommer att hålla länge och minnena kommer att vara förevigt.
Juli-Sep: Du kommer att få ett riktigt superår, och kommer att uppleva en stor positiv förändring i ditt liv
Okt-Dec: Ditt kärleksliv blir tyvärr inte speciellt bra, men med tiden kommer du att finna din soul mate.

Mitt svar: Februari

5. Om du valde:
Svart: Ditt liv kommer att ta en ny vändning, men det kommer att vara till det bästa för dig och du kommer att vara glad över Förändringen.
Vit: Du har en vän som kommer att betro sig fullständigt till dig, och kommer att göra allt för dig,
men du kommer kanske inte att vara medveten om detta.

Mitt svar: Svart

6. Denna person är din bäste vän.

Mitt svar: Carol

7. Detta är hur många nära vänner du kommer att ha under ditt liv.

Mitt svar: Sju

8. Om du valde:
skog: Du föredrar äventyr.
öppna landskap: Du är en tillbakalutande och avslappnad person.

Mitt svar: Öppna landskap

9. Om du valde:
Sjö: Du är lojal gentemot fina vänner och kära, men är mycket reserverad
Havet: Du är spontan och kan t o m lida för att göra andra tillfreds

Mitt svar: Sjö

10. Denna önskan kommer att gå i uppfyllelse, om du sänder detta horoskop till fem personer inom en
timme. Sänd det till tio personer, och önskan kommer att bli uppfylld innan din nästa födelsedag!  
Mitt svar: Jag vill bli av med min stamning.

Jag utmannar: Lotta, Tessan, Linda, Mamma, Alexandra


Kommentarer
Postat av: Alexandra

wiie ska fixa med det! :)

2008-11-11 @ 19:38:25
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0