Host host

Nu har rinnande näsan försvunnit men har lämnat över sin tjänst till irriterande-hostan. SKIT KUL! Grejen är att jag är inte svullen eller har ont, den är bara irriterad och jag hostar lite slem ..
Plus att jag vaknade kvart över tolv idag (!!!!?) What the fuck? Jag kom på att jag hade glömt att ställa väckarklockan, och eftersom jag är sjuk så vill kroppen sova mer. Det kan jag väl unna den? :)

Så vad händer idag? Jag hoppas att det blir ett besök på BB alla fall ! Låt nu bebben komma ut ! :P Jag är trött på att vänta, som om Tessan inte är det då? =)

Nu ska jag gå ner och göra mig en kopp te och två mackor. Igår gjorde jag en kopp te och la i honung, bara det att både teét och honungen var så söta så hela mitt ansikte vände sig ut och in :P ha ha! Mindre honung denna gången då :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Haha. Jag kan inte annat än att hålla med.

2008-11-27 @ 13:18:43
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: patruska

har förlossningen kommit igång ordentligt nu eller? det var ju ett par dagar sen hon åkte in

2008-11-27 @ 13:24:34

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0