I don't wanna run away.

Jag tänker hela tiden på dig. Jag hoppas att du vaknar upp. Du är en kämpe ! Det har du alltid varit, va det nu också!

Gårdagen körde jag in till tomelilla för att leka med Elna, så klart blev det snack om fredagsnatts händelse. Men det blev även snack om annat för att inte börja gråta.

Efter det så körde jag upp till en annan tjejkompis, hon och hennes tjejkompis satt och spelade xbox :P ha ha! Vaddå besatta av Gitar Hero? Nåja, efter det så bestämde vi tre att vi skulle titta på film. Så vi valde nån dålig film. Och vi hade sååå rätt, den var svin dålig. Efter tjugominuter bestämde jag mig för att köra hem, klockan var ändå mycket och det är inte så jätte spännande att köra när man är för trött. Plus att jag höll på att köra på Bambi ! Jag har redan kört på bambis pappa så nu är det väl bambis tur ;)

När jag kom hem och hade gått och lagt mig, satt min bror i rummet bredvid och skypade. KLOCKAN TVÅ PÅ NATTEN! Så jag bankade lite nätt på väggen för att visa att jag vill sova. Då börjar han dampa sig och börjar slå på väggen så att hela huset skakar ! och vi har betongväggar. hmm.. aj aj.

Nu ska jag gå och äta lite lunch :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emmeline

Fin blogg.

2008-11-16 @ 13:44:22
URL: http://metrobloggen.se/fashionbyme

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0