In my ass..

.. Att jag skulle gå upp klockan åtta idag. Schiesse ! Vet ni va?! Jag somnade inte förrän vid fem tiden i morse! Hur jävla sjukt är det?! Som tur ringde min moster för en stund sen.. Annars hade jag kunnat sova till klockan tre ifall inte mamma hade väckt mig.
MAMMA! SLUTA LÄGGA IN FLER ÄGG I KATRULLEN NÄR JAG KOKAR ÄGG! Jag tror att jag blir knäpp.! Där ligger ju redan två kokta ägg i kylen! Hur många ska hon ha???!

Nåja, jag har varit vaken sen kvart över tio. Jag har precis duschat. och ska alldeles strax käka frukost. Jag ska köra för min moster igen troligtvis. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Men e du helt knäpp måste du skriv aom det på bloggen?? Kan du inte säga det till henne istället... folk tror ju för fan att hon e helt knäpp i huvet!

2008-11-17 @ 11:47:01
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Usch då Pupsie... det här låter verkligen inte bra... det börjar bli lite väl ofta att du inte kan somna...=( Puss

2008-11-17 @ 11:48:49
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0