Inflyttningsfest

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Camilla och Glenn, jag blev bjuden i sista minuten igår ;) ha ha! Men som elna sa "Vi är dom som inte får en speciell inbjudan, vi är välkomna iallafall", Så sant :D
Nu har jag duschat och sminka mig, väntar på att elna ska komma, så att hon kan hjälpa mig att välja ut en outfit för ikväll :) Det blir alla fall jeans, för det är sviiin kallt ute. Scheisse alltså.
Får se om vi tar en bild, så ni kan se hur vi ser ut kväll. Men det ska vi nog hinna :D


Elna, jag och Camilla på nyår. Bar á bar

Kommentarer
Postat av: Jenilita

va annolunda frisyrer dom har!!! coolt me egen stil:) ha kul ikväll krm

2008-11-21 @ 23:57:55
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0