Julgröt.

Det blev jätte god fika med Lotta och mamma vid middestid idag. Lotta kom hem med dyra bullar ;) ha ha!
Sen körde jag för moster becka vid tre tiden. Efter besöket körde vi hem till Sabine, fick lite mat , korvstroganoff. MUMSIGT :D Sen blev det kaffe och julgröt :D Mumsigt ! Och så klart Design; Simon & Tomas! Vi skulle nästan precis åka när det började så vi stannade en stund till :D he he.



Nu är jag hemma, tänkte jag skulle på studs gå lägga mig. Jag somnade ju inte förrän klockan fem imorse och moster ringde och väckte mig vid tio :P Så jag känner mig faktiskt lite mör.
Vi hörs imorron gullungar :D Go natt !


Kommentarer
Postat av: Alexandra

muums!! tyckte att design:simon och tomas var lite tråkiga denna vecka..

2008-11-17 @ 22:25:37
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: Bea :)

Hejdär! Haft en bra måndag`?

2008-11-18 @ 01:21:00
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0