Kämpa!

Jag har varit off hela dagen. Jag kan inte tänka på något annat en "kvinnan".
Jag fick höra av en annan tjejkompis att hon ligger på Lundssjukhus i koma, med svåra skallskador och hjärnblödningar. Hon kanske inte vaknar upp.

Jag, mamma och Tessan körde till platsen och la en blomma och tände två ljus. Så klart blåste det så mycke att det inte gick att ha ljusen tända! Det är tråkigt när sånt här händer.
Jag ringde min andra tjejkompis och berättade vad som hade hänt. Även om dom blev ovänner förra året så började hon gråta. Det är klart, dom har känt varandra sen födelsen ungefär. Hon är en speciell plats i vårt hjärta. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0