Kanelkaka.

Jag har faktiskt bakat en kanelkaka och torra muffins :P ha ha! Som jag ska ta med mig till BB idag :)
Oma och moster becka ska också med :D he he..
Jag och pappa har för första gången lagat mat ihop idag! Vi är våda självständiga i köket och ska helst göra allt själva, men det gick faktiskt bra. Vi gjorde lasagne, så jag gjorde ostsåsen och pappa gjorde färsen, plus att jag gjorde en god sallad :D he he.. Man brukar säga "Många kockar, äcklig soppa" Men vår lasagne blev supergod :D

Nu ska jag göra mig iordning, sen blir det bb :)


Jag på bb igår :)

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Haha "många kockar, äcklig soppa" har du inte förenklat det ordspråket lite där? :P Hihi!



Mysigt med en liten bebis! Och jag vill också bli moster! Hur känns det?



Ha en fin lördagskväll!

2008-11-29 @ 19:19:11
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: veronica

hjärtegull<3 puss


Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0