Lista :D

Okej, jag tänkte skriva sex saker som ni kanske inte vet om mig. Jag har ingenting att göra, så detta gör jag för brist på annat :P

- Jag kan inte ha benen eller armarna utanför min säng när jag ska sova, för jag tror att monsterna under sängen ska ta mig :P (jag tackar min moster becka för det, hon berättade en läskig historia när jag var liten. Och den har hemsökt mig sedan dess. haha!)

- Jag är kind of beronde av att träffa internet killar, men sedan stockholmkillen förra året har jag inte träffat någon ny.

- Jag är rädd för döden, och har gått å pratat med någon för detta. Gör det dock inte längre.

- När jag kör bil själv sjunger jag och pratar med mig själv :)

- Jag har stammat i hela mitt liv.

- När jag var liten hade jag glasögon, röda "coca-bånnar" med turtles på. ha ha!

Så där, det var lite av mig :) Enjoy!


Man kunde på en viss hemsida låna hem glasögon (inte med någon styrka i) Jag skulle ju egentligen behöva glasögon, men vem fan har råd med det ? :P inte jag alla fall.. hi hi.


Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHA, hos mig är det inte så kallt idag. Däremot är det bajsväder. Men snön är borta. Det var bankråååån i Tomelilla idag. När jag var där. Tufft va? :D HAHHAHAAHA. Tomelilla goes big apple ;)



Jag HATAR verkligen det dagiset. Det fuckade upp mig istället. Haha.



Söööt mamma du haaar :D

2008-11-27 @ 18:08:58
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: veronica

meh! PAULINE! ja blev ju rädd när du skrev så.. asg! jo jag har precis kommit från oma o rebecca, hörde va din mamma sa. ysta BB är ju helt skruvade! never att ja ska föda där! NEVER!! Tycker så synd om Tessan, men ja håller tummarna för henne otänker på dom alla, hur tar jocke detta ? jan måste ju gå på nålar? eller?

jo men d sk ja göra.. ehm,kan du skicka ett sms till mejj eller nått, har itne kvar ditt nr, har ny mob igen:D



love u sweete<3 pusssss

Postat av: Sofia K

Haha, vem sjunger inte när de kör bli själv? :P Jag sjunger även fast jag har passagerare, dock inte lika hjärtligt :P

2008-11-27 @ 18:22:45
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0