Man mår som man förtjänar.

Gårdagen.. hmm, det började med sminkning hos lotta. Hon skulle hjälpa att sminka mig. Först såg det ut som att jag var en knarkare som inte hade sovit på två veckor, sen såg jag ut som en polackhora. HAHAHA! Till slut blev det fabulous.
Det var jätte roligt på festen, för en gång skull var det hos Lotta och B :)
På öja, var det ganska tråkigt. Som jag och lotta sa; "aldrig mer vinter-öja, sommar-öja är fan så mycket roligare" Det är sååå sant. Men visst, där fanns stunder som var roliga. Men dom var få. Plus att vi hittade inte kameran så det blev ingen bild på oss !

Alla fall, jag vaknade upp idag :P ha ha! Mådde faktiskt bra än vad jag hade tänkt mig. Men jag har blivit förkyld nu, så det är ingen hit, plus att jag har värsta mensvärken ! Och inga värktabletter !! AAAAH!
Jag vill ha Bertils-maud!

Citat från Lotta i bilen på väg till öja: "Det är ingen som ser i mörkret att vi ser ut som transvestiter" HAHAHA!

Bilder kommer sen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z ♥

(ASG) haha! Fast jag sa: Det är ingen som ser OM vi ser ut som transvestiter i mörkret ;)haha! Fast våra sminkningar blev ju faktiskt bra till slut!! haha! Jag har lagt in bilderna på datorn förresten!

2008-11-23 @ 17:24:16
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0