Min dator :/

Pontus skulle vara så snäll att fixa en grej på min dator. Men allt slutade i katastrof, datan fick ett virus och nu får vi helt enkelt omformatera min dator. Det första jag tänkte på "alla mina bilder!!" Men som tur hade min bror ett usb-minne, så han la över allt på det. Det var en jävla tur! Annars hade jag blivit riktigt lessen. Det hände mig en gång att datorn la av, och jag hade massor av bilder, dom kommer jag aldrig få se igen.. Men men. Så länge mina bilder och sånt är safe så får han göra vad han vill med datorn :)
Och mamma var snäll så jag fick låna hennes dator och skriva bloggen. Jag var ju helt tvungen att göra det, och nästan tvungen att göra det imorron, eftersom min bror kommer inte hem förrän på kvällen för att han är i skolan. Så jag kommer få vänta huuuur länge som helst tills min dator är bra igen. (om den nu blir det)

Nu ska jag gå lägga mig.. kanske börjar på en ny bok, inte riktigt säker. Är ganska trött och klockan är mycket.

Medicinen tar kål på mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHA. Jag är snål, okej! :P



Jaså? Fan va grymma vi är. Två rultiga typer meddålig humor som bor in tha hoood som är tänd på icke svenskar. Jag trodde jag var den enda! :D HAHA!

2008-11-13 @ 00:09:06
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Roxanna

Tack! Den är supermysig och jääättemjuk hehe :)

2008-11-13 @ 11:22:23
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: A

rolig lista :D

2008-11-14 @ 19:21:20
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0