Nu är det tid.

Klockan är snart tio, Pauline ska gå och lägga sig. Jag är lagom trött, men jag tänkte att jag skulle gå upp tidigt imorron. Varför? Jo, för att kunna somna tidigt och göra nåt vettigt. Och så ska jag inte titta på tv innan jag ska somna! Jag och Tessan pratade om det.. Och det ger rubbningar i hjärnan. Ha ha ! Nej skämt och sido, men vi har hört nånstans att man ska inte titta på tv innan man ska somna, man har svårare att somna då lixom. Så jag ska faktiskt ge min bok en chans till. Jag läste ett kapitel innan ikväll, men jag var så himla trött så jag kommer ihåg hälften :P HAHA!

Imorron tänkte jag också städa. Min garderob ser ut som andra världskriget. Linda, det ser ut som ditt rum ungefär :P haha! Det ligger kläder precis överallt, och jag måste verkligen rensa ut (igen?!) Jag har ju allt i min "walk-in-closet" Så det ser verkligen ut som en stor röra. :/

Nu ska jag göra min gå-lägga-mig-ritual, sen ska jag nanna :D


Jag vill fika! chailatte... mums..

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Nej usch, säg inte så..! Tänk att vakna och vara 50 en dag, helt plötsligt... Nej nej nej! Godnatt

2008-11-05 @ 22:38:37
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0