Paarty! :D

Äntligen har D dagen kommit :P ha ha! Jag ska alldeles strax måla naglerna, sen ska jag hoppa i duschen.. Ja, redan så här tidigt :) Men det är mycket som ska göras. Jag ska ju våga håret, och det tar din lilla tid :)
Förra årets halloween.

Lotta väckte mig vid halv tolv tiden, hon var här här hemma. Jag vaknade klockan nio, men lyckades somna om. Sen vakna jag igen klockan tio och var grymt kissinödig! Sjukt.. På tal om sjuk, så hade jag en sjuk dröm. Jag drömde om att en utlänning i tomelilla skulle skjuta mig, och så skulle en annan tomelilla utlänning rädda mig. HAHA!

Nu ska jag göra mig iordning !

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Vi får väl se hur resltatet blev? Vad ska du vara? Hoppas du får en kul dag och kväll! :)

2008-11-01 @ 14:41:06
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Loo - veckansblogg?

Vad tycker du om kate voegele? (tjejen på youtube-klippet)

2008-11-01 @ 15:49:34
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0