Pinsamt !

Skoja inte alltså. Jag körde till Ica, precis när jag hade kommit in i affären så gick larmet på bilen. Jag tänkte att det slutar snart tjuta, så jag lät det vara. Efter en stund, ringde jag lotta och frågade henne en sak. Då säger dom ut i högtalarna "Den personen som har en silvrig Saab med regnummer JBC 9**, var snäll att gå ut och stäng av larmet på din bil" Nåt i stil med det sa dom. Det är ju min bil!! Fan va pinsamt ! När jag kom till kassan satt min tjejkompis där och sa "Det är din bil som tjuter va?" AAAAH! Jag hatar den bilen :P ha ha! Där hade den stått och tjutigt i en kvart minst. Jag höll väl på att dö :P Ganska komiskt, men otroligt pinsamt :P Det gick alltså så långt att dom sa ut det i högtalarna!


Självklart är det inte min bil, det är ju mina föräldrars :)

Nu ikväll lagade jag kotletter med pommes och karl-johans svampsås. Såå gott :D Min goda marinad till kotletterna är ju också för jävla god ;)
Tessan och Jocce har kommit hem hit, så senare blir det nog grönsaker och dippa :D Mums!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAAH. NEVER! Jag stannar i Gärarp jag ;P



HAHA, bra att du bara sett mig på bild ;P



Öööeeeeeeeee. Äckligt. HAHA!



HAHAHA, larmet inne på ICA brukar gå för mig rätt så ofta. Alltid när jag går in tjuter det. Pinsamt värre.

2008-11-08 @ 20:26:58
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0