Smulpaj.

Jag tycker att när man bakar, ska man göra allt från grunden. För det blir godast så, jag har varit lite skeptiskt till alla dom hära "göra det lättare för sig". Senaste jag såg var omelett i en tetraförpackning. Vad hände med att ta två ägg och röra ihop?!
Men ibland får man vara lite lat :) När jag var på Ica idag, stötte jag på tanten som stod med såna där smakprov ni vet :) Och hon hade den dära smulpaj som man ser på reklamen. Jag smakade och den var verkligen jätte god, så jag köpte en sån :D som sagt, ibland får man vara lite lat ;)


Jag köpte denna, hallon och björnbär :) Supergod :D

Kommentarer
Postat av: patruska

jag vet den e svin god. folk brukar säga "åh vilken god paj,hur gör man den?" när jag bjuder på den haha

2008-11-20 @ 18:18:04
Postat av: L o t t i i i z z ♥

Fan den glömde jag ju o smaka idag när jag jobbade :)

2008-11-20 @ 19:02:23
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0