Te och en macka.

Innan House började så gjorde jag mig en kopp te och en macka. Seriöst, hur jobbigt är det att göra en kopp te?! Jag läser ofta att folk inte orkar göra en kopp. Det är bara sätta en kastrull med vatten på spisen eller slänga in en kopp med vatten i micron, sen klarar det sig själv.. Ja, sen måste man ta en tepåse och doppa den några gånger, och hälla i honung eller socker. Mycket jobbigt :P
HAHAHA! Nej, nu är jag bara tramsig :)
Jag sa att förra inlägget skulle bli mitt sista.. ja ja, jag var tvungen att skriva ett till, för att jag ville.
Imorron blir det jobb.. Bara nåna timmar, så det ska jag nog klara. Jag får proppa i mig lite värktabletter :)
Nu ska jag verkligen nanna! Eller kanske läsa lite av boken först.. Den har blivit så himla spännande ! :D
Go natt !


Boken jag läser nu. Singel på nytt .. av Plum Sykes.

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHA. Det blir inget av oss och ingen vill ha oss heller för den delen eftersom vi luktar SKIT! Hahaha ;P



Nääe, inget jävla Idol för mig. Så lågt tänker jag INTE falla. Uscha..



ÅÅH, House som är så bra. Men DH är bättre ;)

2008-11-12 @ 09:49:43
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Jag hittar inte på!



Vad gör du här nu? Borde du inte jobba? VAVAVAVA! Klart jag gick BF och jag vill jobbet ändå. Jag är pank!



Mjo, jag håller tummarna för det som fan.

2008-11-12 @ 10:38:26
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0