Tessans resident igen

Då är jag tillbaka hos Tessan igen, dom har fortfarande inte kommit hem från bb och jocce ska sova där inatt också. Det är ett jävla farande fram och tillbaka tycker jag :P he he.. Nåja, man får offra sig lite ;)
Jocce fick igång pelletsbrännaren igen, men här är fortfarande lite småkallt. Det blir nog varmare snart om den inte lägger av igen :/

Vad händer annars då? Ingenting kan jag säga er. Jag vaknade klockan nio idag, och steg upp halv tio :) Jag käkade frukost med mamma och pappa, sen la jag mig i sängen och somnade igen :P ha ha! vaknade klockan ett. Så nu har jag sovit mina timmar alla fall. Jag somnade inte förrän 2-halv3 inatt, så dom små timmarna nu vid middestid var jag värd :P he he..

Jag bjuder på en bild på Alicia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0