Test ! / fattar du? :S

Jag hittade denna hos en kompis på Bilddagboken.se :P

Hur mycket lantis är du?
 
        Boende
[ ] Bor på gård
[ ] har en stor tomt
[X] har mer än 5 rum i huset
[ ] Har en lada
[ ] får in 2-3 bilar i garaget
        
 
      Familj
[X] Har hund/ar
[X] Har katt/er
[ ] Har häst/ar
[X] Annat djur (Ja, en undulat)
[X] 2 eller fler syskon
[ ] Pappa som är bonde
        
 
     Kläder
[X] äger en Keps
[ ] äger ett par Hängslebyxor
[X] äger ett par Stövlar
[ ] äger en eller flera rödrutiga skjortor
[ ] äger ett par ordentliga arbetsskor
[ ] äger ett par riktiga jobbekläder
              
 
       Annat
[x] Segt internet
[ ] Traktor
[ ] Jeep
[ ] Volvo
[X] mer än 5km till närmsta livsmedels affär
[X] mer än 1 mil till närmaste civiliserad stad
[ ] mer än 1km till närmaste busshållplats
[ ] Epa-traktor
[ ] när man går ut från huset känner man doften av gödsel på morgonen
           
 
Mitt resultat: 10
0-5  Storstadsfjolla
6-12 Byfåne  
13-18 Du bor defenetivt på landet
19-26 Storbonde

Ha ha ! Jag är byfåne, men det visste vi redan :D


Carol skickade nåt skumt till mig via msn.  Det var nån på facebook (?) som hade skrivit i sin blogg där. Det var inget speciellt roligt i texten, för utom hur denne hade skrivit på vilket språk :P Ni kan titta själv :)


HAHA! Fattar ni ellooor? :P Man säga att det är skånska :)
Förresten, guttepussen är godispåsen.

Kommentarer
Postat av: humorsajten

Oh de lät ju inte helt fel:) vet inte va som händer. blir nog bara att ta de lugnt!

2008-11-07 @ 15:42:26
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHAHAHA. Eller hur? ;P



Vem kommer inte från en bonnig familj om man bor i Lunnarp? ;) Ao Ao AO ;P HAHA!



Jag fick 19! Jisses.

2008-11-08 @ 10:03:45
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Alexandra

kan jag utmana dig på testet? ;D

2008-11-08 @ 17:57:17
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0