Tidig kväll.

Det gick bra på jobbet. Har ju alltid lika kul när jag jobbar med Anna :P hehe.
Jag har precis ätit, så jag är mätt och belåten. Det blev kotletter, potatis, berniesås med mammas goda sallad. Som till o med min bror tyckte va god. Kryss i taket ! :D
Jag är trött som ett helt ålderdomshem, så det blir nog en tidig kväll för mig, kryss i taket på det också. Dom senaste veckorna har jag haft dåligt att sova, så det ska bli skönt att kunna somna tidigt, och dessutom gå upp tidigt :) kanske. Återstår och se :) Men klockan är snart sex, så det är kanske liiite tidigt att sova än .. hehe.

Då blir det kanske öja på lördag. Jag är riktigt sugen. Du också lotta? Får se vad våra börsar tycker om saken ;) Fick ju lön idag, men som alla andra "vuxna" människor, så har jag också räkningar att betala :P


Jag och lotta i somras. Jag har nyligen kommit hem från bulgarien. Därav den snygga bikinin-brännan och för ljus fondation :P ha ha!

Usch, jag ska lägga mig i sängen. Känner hur en huvudvärk börjar smyga sig på. Ciao så länge !

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z ♥

KLART vi ska till ÖJA :D Jag är sugen! Får rensa börsen och se vad den har att erbjuda ;) haha

2008-11-19 @ 19:54:33
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0