Typiskt.

Jag satt här framför datorn och gjorde lite saker. Helt plötsligt stänger internet av, och jag kan inte få igång det. Så jag tänkte att jag skulle ringa pappa, för han har likadant bredband. Jag kan så klart inte hitta min mobil ! Jag letar i hela huset, men hittar den inte. Men med närmare eftertanke så kommer jag inte ihåg att jag tog med den. Så jag är tvungen att ta med datorn och köra hem till Lunnarp igen. Mobilen låg vid hemtelefonerna, och pappa fixade internetet :D Så nu är allt bra igen :) Det börjar till o med bli lite varmare i huset nu.. Jag har tänt massa värmeljus, så nu är här jätte mysigt också :)
Jag har också satt julstjärnorna rätt som sitter i fönstret, jag blev knäpp när inte saker sitter olika :P he he..

Snart tänkte jag gå en runda med vovvarna, sen duscha, sen göra lite kvällsmat. :) Jag är sugen på nåt gott, nej...
Ikväll är det Gordon Ramseys F Word ! Loooove :P


Kommentarer
Postat av: Sofia K

Hihi, vilken tur att det börjar bli varmt :) Hoppas att du får en mysig kväll!

2008-11-30 @ 16:13:59
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Hehe, chef Ramsey är så elak ju! Ingen bra miljö att utvecklas i direkt, fast ändå måste jag erkänna att hells kitchen är rätt underhållande ibland.. Har aldrig sett F Word.. :P

2008-11-30 @ 17:53:33
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg blogg kolla in min,whineup.blogg.se

2008-11-30 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0