Underbara mamma.



Min mamma är den bästa mamman man kan ha. I alla år har hon gjort hennes bästa för att vi barn ska ha det bästa. Vissa tider har varit svåra och andra bra. Hon är den starkaste personen jag känner. Hon blev gravid när hon var femton år, och var fyra barn mamma vid 26år. För att inte tala om att hon och pappa har varit ihop i ungefär 30år. High schools sweethearts. Nästan :) Mamma var 14år när dom blev ihop :) Och har varit ihop sedan dess.
Min mamma gör allt för oss, och tänker inte på annat än vårt bästa. Det är klart efter allt du har gjort för mig, så är det minsta jag kan göra är att hjälpa dig dig i hushållet när inte tiden räcker till för dig.
Jag älskar dig mamma, oerhört mycket!! <3 <3


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Ja, kan inte mer än instämma :) VI har den BÄSTA mamman i hela världen!! Älskar dig mamsen!! Pusspuss!

2008-11-27 @ 19:49:37
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0