Vart tog vägen vägen?

Herre gud! Vägen till vetrinären var inte att leka med :P Mer kringelekrokarvägar har jag aldrig varit med om ! Men vi kom dit och hem alla fall :D Och vi höll på att köra i diket, vilken jävla skratt-attack :P Låtsas att du inte läste det Tessan . he he.. Vägen var jävligt smal och jag råkade köra lite för nära kanten ;)
Alla fall, när vi var klara hos vetrinären så tänkte vi köra till Sabine och ta en kopp kaffe där, men hon skulle precis köra till skolan när vi ringde henne. Trist :/ Så vi körde hem till Oma, drack kaffe och åt jätte goda kanelbullar :D MUMS!
Efter x antal timmar där så körde jag hem bilen till Tessan :) Hann och vara där lite tills mamma och pappa hämtade upp mig :)

Det känns jätte trist att inte ha pengar. Man har inte ens råd att gå ut och festa med sina kompisar!! Jag känner mig som en svikare! Att säga nej.. usch, så deprimerande.

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHAHA, sojakorv is tha shit ;) HAHAHA!



Känn dig addad baby ;)

2008-11-14 @ 18:22:24
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0