When love is wrong.

Alltid lika roligt och mysigt att komma hem till Carol :) Lilla Anna var också med :D hi hi..
När vi kom dit så var det redo för film. Hancook .  Efter halva filmen börja den att hacka. Så typiskt ! Så vi fick stänga av och spola fram några gånger.. .Och den gjorde likadant i slutet, men då tog vi ut filmen och putsa den, det visade sig att den hade fingeravtryck.. Så går det när man hyr film! Alla fall, Förutom att filmen hackade och kändes som tre timmar lång så var den bra :)

Jag funderar på att gå lägga mig faktiskt.. är ganska trött.

Jag har hittat bilder på Tessans dator, på mig så klart, som jag inte trodde fanns mer.


Inte världens vackraste bilder :P Men dessa är flera år gamla.. Njaa 4år kanske .

Nej, klockan är mycket och tvn är cp, lika bra att lägga sig.. Tessan ringer säkert inatt och säger att hon har fått ut bebisen :D he he.. Hoppas vi på alla fall :D
Go natt !


Kommentarer
Postat av: veronica

me 2 :D men denna julen får ja nog ta d liiite lugnt:D hur har d gått för Tessan ?

Måste ses snart ! massor me LOVEEEE<3 puss


Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0